Benvenuti à i nostri siti web!
pagina_nova

U sviluppu di China Hand Tools

L'industria di l'attrezzi hardware hà ghjucatu un rolu pusitivu in a migliurà i standard di vita di e persone, à migliurà a qualità di vita, à risponde continuamente à i bisogni materiali è culturali crescente di e persone è espansione a dumanda di u mercatu domesticu è straneru è assorbendu l'impieghi di u travagliu, è hà ghjucatu un rolu pusitivu in l'accelerazione di u travagliu. ritmu di industrializazione è urbanizazione.

L'arnesi manuale sò una classificazione in l'industria di hardware.Sò generalmente usati in ambienti speciali è sò prudutti di cunsumu.

Ci sò parechje classificazioni di arnesi manuali, chì sò principarmenti divisu in: pinze, cacciavite, misure di cinta, martelli, maniche, cuttings, forbici, setti, è tippi ausiliarii cum'è carretti d'arnesi, etc., ogni categuria Ci sò mudelli diffirenti.

Nta l'ultimi anni, cù l'accelerazione di u prucessu d'integrazione ecunomica glubale, l'industria di trasfurmazioni di l'arnesi di a manu di a Cina hè diventata gradualmente a forza principale in a industria di produzzione di strumenti hardware di u mondu.Da a perspettiva di u sviluppu industriale, l'industria di l'attrezzi hardware hà furmatu forti capacità di fabricazione è certe capacità di cummercializazione dopu avè avutu un periodu di sviluppu rapidu.In u futuru, l'industria sarà più espansione à high-end, prufessiunale, è campi high-di qualità, è à serviziu-oriented Manufacturing upgrades.

Attualmente, una seria di prudutti d'alta tecnulugia è d'altu valore aghjuntu, cum'è Steel Wire Cutter, cutters bolt, saw frames, arnesi di riparazione di machini, arnesi di putenza, arnesi cumminazzioni di casa, misure di nastri d'acciaio, è livelli di spiritu sò tendenzi.

Xuzhou RUR Tools Making Co., Ltd.is un fabricatore prufessiunale, stabilitu in u 2005. Hè basatu in Parcu Industriale, Nianzhuang Town, Xuzhou City, Pruvincia di Jiangsu, principarmenti impegnati in i prudutti di l'arnesi hardware.I prudutti sò esportati in i Stati Uniti, u Regnu Unitu, u Vietnam, Singapore, Malaysia, Indonesia, è più di 150 altri paesi è regioni.Produce principarmenti strumenti di taglio è di serratura, cum'è tagliabulloni, tagliacavi, tagliafili d'acciaio, troncatrici per l'aviazione, chiavi per tubi, chiavi per tubi pesanti, pinze per pompa d'acqua, tagliatubi, tagliatubi.


Tempu di Postu: Aug-28-2022